vineri, 30 ianuarie 2009

Sfarsitul si un nou inceput...

E vineri 30 Ianuarie...pentru unii o zi obisnuita,pentru altii sfarsitul unei saptamani/sfarsit de luna incununata sau nu cu noi experiente,bucurii sau momente de melancolie...la mine,nu stiu ce e...inceputul sfarsitului...nu,acum lasand autoironia la o parte,chiar vad ca pot respira,pot calca pe pamantul care nu imi mai fuge de sub picioare...Mi-am facut curaj si am privit in vitrina magazinului de peste drum superbele rochii de mirese expuse,mi-am dat cu parerea cand am vazut superbele aranjamente de Valentine's Day si nu am varsat nici o lacrima...a meritat sa incerc,a meritat sa sufar,a meritat chiar sa dau cu capul..Uneori stau si ma gandesc ca as fi vrut sa am mai mult curaj in anumite clipe,sa plec atunci cand mi s-a spus sa raman...sa lupt atunci cand am renuntat..sa visez atunci cand aripile mi s-au frant...si uite,vorba unui tovaras bun de-al meu:am apucat Craciunul,Revelionul si uite ca vine si februarie si inca exist...Recunosc,nu sunt un intreg,nu voi mai fi niciodata,tot ce regret este ca nu am "vibrat"mai mult,ca m-am lasat purtata de acel val inselator si amagita de acel strain cu chip de demon,cu sufletul de inger incatusat...Sper ca luna aceasta sa se schimbe ceva,sa am puterea sa spun NU,sa fiu mai egoista,sa vorbesc mai frumos cu ai mei...sa fie mai bine!!!SA FIU EU DIN NOU!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu