luni, 19 ianuarie 2009

19.01.2009----10.39

Urasc diminetile de luni...tot timpul trebuie sa fiu trezita,altfel nici o sansa sa ajung la timp la munca...nu ca m-as grabi sa ajung,dar asa sa las impresie buna:)S-a mai dus un weekend,nici nu stiu cum a trecut,am fost tot la birou(am laptopul stricat)si chiar se mirau prietenii mei de devotamentul cu care servesc la birou:)))fara evenimente importante,cu exceptia unui"mic incident" vineri seara cand am dat cu ochii in Layla de ...Zorro:))))m-am ridicat si am plecat,cum ii sta bine unui om care se simte invins!:P...Anyway..bine ca a trecut!Dimineata asta va ramane cu siguranta in istorie,drept ziua cu cele mai multe picioare si maini rupte..Doamnee deci mie imi vine sa rad,dar de dimineata a fost dezastru ce sa mai...S-a vazut inca o data preocuparea "ilustrului domn primar" de AlbaIulia in ceea ce priveste siguranta si sanatatea cetatenilor...macar pe bulevard sa fi fost mai ok,dar nici acolo nu am vazut pe nimeni sa dea cu sare,macar pe trotuare...ce sa vorbim de restul zonei...e mult mai bine sa aruncam cu banii pe artificii care nu se sinchisesc sa isi faca treaba(vezi 1`Decembrie)sau mai stiu eu pe ce porcarii decat sa investim in lucrurile cu adevarat importante...ROMANIA---TARA TUTUROR POSIBILITATILOR,dupa cum spuneam zilele trecute,cat despre romani,ma abtin sa ii cataloghez in vreun fel...:p
RECOMANDAREA ZILEI DE LUNI:ASCULTATI ATLAS FM!!!!:))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu