marți, 27 ianuarie 2009

In umbra ta...

Descopar cu fiecare zi ce trece ca cel pe care l-am avut alaturi cateva luni din viata mea,nu coincide cu cel despre care mi se vorbeste acum...E un alt om sau la el nimic nu e schimbat,doar eu am fost care s-a ascuns in spatele umbrei...in spatele unei "opere"imperfecte pe care am divinizat-o...Cum sa nu ma doara cand tu cel care imi dadeai lectii de viata este cel care astazi calci mai stramb decat as putea calca vreodata?!Vorbeai despre persoane carora nu le dadeai nici o sansa,iar acum aflu ca ele fac parte din viata ta...sa ma bucur ca am scapat de cel care ai pretins ca esti si nu ai fost niciodata...sau sa plang ca nu esti constient de ceea ce te asteapta?As vrea sa am puterea sa dau 'print' la tot ce e aici..palavrageli la o privire aruncata pe blog de catre un necunoscut,viata mea in cuvinte pentru cunoscuti...Ma gandesc obsesiv la tine si observ ca ma afund tot mai rau in adancurile din care eram decisa sa ies,dar asta e...ma intorc mereu acolo unde mi-e sufletul!
Maine...sau ma rog aproape "astazi"---doar e 23:38 o sa sustin inca un examen din seria minunata a celor 8,cu minunatul sistem al minunatilor oameni de cultura de la S.H...cine cunoaste,stie!(vorba aceea)
Am mai descoperit ceva interesant,cautand versuri pe google in locul unui discurs funerar pe care se presupune ca trebuia sa il finalizez in seara asta.....CIARA-I FOUND MYSELF...din seria celor care SE MERITA A FI ASCULTATE!Versurile sunt cele de mai jos,iar cand o sa fiu convinsa ca nu sparg timpanele nimanui,voi inregistra vocea mea...:)glumeam!!!

22, I hope that I'm,with someone who truly cares for me.If I'm not, I'll be alright,I'll accept the time i know God has for me.One day I'll be the perfect wife.If That's my destiny (yeaah)And i won't be afraid to try though there's always....Love that tries to trip you up,But then someone who sweep you off the ground,ooh..But nothing's promised.I'm not gonna give it upJust because the last one let me down.ooh..So I set sail in motion.
23:43--->Gata pe ziua de astazi!Inca 10min de OTV si somnul vine instantaneu:)):))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu