luni, 26 ianuarie 2009

Like I'll never see your face again...

Pana sa imi spuna Alina de Westlife,nu am avut nici o tentativa de a asculta ceea ce canta baietii astia...dar sincer,nu ca am eu starea pe care o am,dar sunt pur si simplu divini!!!
Probabil nu are relevanta titlul de mai sus cu piesa lor superba,oricum ar suna,se indreapta catre cineva special,care indiferent de conditiile meteo sau de muntii care vor aparea in calea mea,va avea asigurat un loc special in inima mea...:D....SO...ENJOY IT!
Daca nu va dati seama despre ce e vorba...YouTube-un prieten de incredere---->Westlife-Written in the stars...aaa,da...sa nu uit cumva...AMAZING merita ascultata de asemenea...ce pot sa spun,devin usor melancolica pentru ca se apropie luna Februarie,sa nu specific exact si ziua,iar eu sunt like usually singura...Mai facem o asigurare,mai injuram de cateva ori metoda inedita de examinare a celor de la "mirifica"facultate Spiru Haret si uite asa trece timpul!...Anyway,miercuri am examen la Istoria presei romanesti,materie la fel de interesanta ca si episodul 100...si treaba lui din seria Magda&Tolea Ciumac,predecesorii arhicunoscutei Elodia...:)))Pana vine Mos Ene am dreptul sa ma gandesc la cei carora o tara intreaga le transmite urari de bine si fericire in casa:ilustrii domni de la celalalt capat al firului,care intercepteaza apelurile noastre in cazul unui atac terorist,planuit de una din cele 1100 de organizatii teroriste de pe teritoriul tarii noastre....Relax oameni buni,cei care in miez de noapte citesc mail-uri sau postarile de pe bloguri,era o glumitza...See ya next time!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu