duminică, 11 ianuarie 2009

Ca la inceput de an....pe 11ianuarie 2009:))




Praf de mine...pulbere de stele:))tot timpul seara cand ajungeam acasa ma gandeam ca am ceva de facut..si parca atatea aveam de spus si totusi atat de putine:P...Aiurea treaba...uite ca e Ianuarie,nici nu stiu cum a trecut nebunia asta cu Sarbatorile,dar bine ca a trecut si iata-ne voiosi,reloaded vorba mea si a fetelor:P...cu mai multe sau mai putine griji cu zambetul pe buze sau cu tristete in suflet,dar pana la urma asta e viata...:)Cum era si normal...duminica se pare ca nu prea am chef de invatat...(nu ca as fi avut in timpul saptamanii)...Orice mic amanunt imi distrage atentia;de exemplu acum 5minute eram fermecata de pacla aia rosie de langa dealuri,care s-a dovedit a fi soarele,ce si-a mai aratat inca o data "dintii"...Saptamana care tocmai s-a incheiat am experimentat pe propria-mi piele cum e sa fi "intelectual",vorba vine;cum poti sa fi impecabil prestand munca de birou..si sincer cred ca e putin mai multa bataie de cap decat daca ai fi angajat la Salprest si ai fi nevoit sa incepi ziua de lucru la 5dimineata..in fine mici detalii..Oricum ideea era ca indiferent la ce ora ai incepe serviciul,tot ai o groaza de lucru(eu deschid biroul la 10:P)...Sunt multumita ca am incheiat saptamana asta in care mi-am respectat cat de cat prioritatile stabilite inainte de Anul Nou...Nu am mai privit la fel de trista trecutul,am luat totul ca atare...am incercat sa fiu mai mult preocupata de propria persoana si sincera sa fiu sunt chiar mandra ca mi-a reusit...in proportie de 75%...restul fiind micile abateri..:P....Oricum stau deja de 3ore cu foile pe care se insira cursurile,fara nici o legatura intre ele..dar asta nu are importanta...bine ca am ramas cu ceva in cap de la Tm...:)Sunt pregatita sa incep o noua saptamana in forta cu mai mult chef de munca si mai putine abateri de la reguli:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu