duminică, 1 februarie 2009

Once upon a time in...February...

E ora 00:44,ceas tarziu in noapte la care altii dorm...altii se distreaza...alti gandesc...altii iubesc...fiecare cu ale lui=> eu cu ale mele;amestec de ganduri negre,plictiseala,o stare de nestare ce mai...Zambesc cand imi dau seama ca intru din nou in starea mea naturala de singuratate...se vede dupa muzica pe care o caut,dupa pasajele pe care vreau sa le citesc,dupa gandurile care se zbat si ajung la aceeasi destinatie..e ca si cum cineva ar fi desenat un cerc in jurul meu si evident,nu am refugiu,nu gasesc nici un colt in care sa ma strecor...Am gasit ceva foarte frumos scris pe profilul cuiva de hi5...am ramas surprinsa ca blondele pot scrie ceva interesant,chiar daca a fost vreun copy paste:)...pt a nu incalca drepturile de autor,tin sa precizez ca versurile de mai jos,apartin in totalitate unui alt personaj,ceea ce nu inteleg este de ce m-am gandit tocmai la tine ca ar merita sa iti fie dedicate...:(
"De dragul tau iubire pling, Cu tine-n gand adorm cu greu, In vis apari mereu mereu, Cei frumusetea?chipul tau, Cei suferinta?dorul meu, Cei tristetea?viata mea, De-ar fi s-o pierd nu mi-ar pasa, Ca am putut sa te cunosc, Sa te ating suflet frumos, Si am putut sa-ti simt iubirea, Si am aflat ce-i fericirea, Daca zimbesc o fac prin lacrimi, Daca privesc nu-s ochii mei, Ca nu mai am lumina inger, De cand te-ai departat de ei, Nu stiu,nu vad daca e soare, Nimic acum nu are rost, Secunda fara tine doare, A fost frumos,frumos...... a fost! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu