marți, 24 februarie 2009

Goodbye Dragobete!!!....:D

Disper sarbatorile astea d'ale indragostitilor..nu am scapat bine de STUPID CUPID ca vine Dragobetele,cica e din popor..de parca in trecut oamenii stiau atatea despre o zi in care se serbeaza dragostea.Din curiozitate am intrebat-o pe buni daca stie ceva despre chestia asta si a zambit pt ca stie ca sunt anti-indragosteli si chestii de genul..Lumea e prea preocupata de recesiune ca sa puna pret pe declaratii,flori sau sentimente!Prefer o carte buna in schimbul unei cine romantice,unde mai mult ca sigur ca unul dintre parteneri da cu bata in balta si se duce naibii tot romantismul:))Am mai dezbatut inca o chestie interesanta zilele astea...Pantofii si gentile Jimmy Choo de cand cu cantecul lui Shontelle sunt tot cu Jimmy Choo pe buze...Noi fetele(mami cu mine)am decretat ca pana la urma mai bine un lucru mai scump si de calitate decat toate ieftiniturile de la tarabe si aici nu e vorba de fitze si alte cele,dar pana la urma daca noi nu punem pret pe propria persoana,nimeni altcineva nu o va face in locul nostru.Am rasfoit aseara colectia mea impresionanta de reviste(doar de asta vara)asemenea unui copil bucuros sa vada pozele colorate,rupand cu nesat articolele care pareau interesante si meritau recitite,dar in final au sfarsit cu toate tragic la cosul de gunoi...E aiurea sa iti pierzi timpul citind articole de genul:"cum sa afli daca te inseala?" top 10minciuni frecvente ale barbatilor/femeilor"...la final toate difera de la caz la caz si mai mult ca sigur ca urmatorul pasager prin viata mea nu va utiliza nici una din replicile mentionate in revista,ca doar..daca romanul nu e inventiv,atunci cine sa fie oare in locul sau?
Sa nu mai vorbim despre revistele cu 200 de lookuri noi sau 10tinute de seara,de club..etc..Pai cine isi face parul ca si papagalitele din reviste?cine imbraca tinutele deochiate doar pentru a fi in trend?Modern e sa te simti bine in pielea ta,sa nu mergi ca si intepata doar pentru ca nu poti purta tocuri cui de 20cm,dar asa ai citit tu in nr X din revista Y sau mai rau sa iti iei blugi skinny cu 2numere mai mici pentru ca asta e recomandarea anului a nu stiu carui mare designer...Fuck!E democratie,cine sa imi comande mie cum ar fi frumos sau decent sa ma imbrac?Nimeni...tocmai d aceea...sunt o nonconformista,ma imbrac dupa starea de spirit pe care o am dimineata si sunt tot eu si pe tocuri,dar si cu Ugly boots pe care nu mi le suporta nimeni....SO WHAT?...

Un comentariu:

  1. Ma seaca furia asta anti-Dragobete. Pe Valentine's Day inteleg sa-l ignoram, dar...
    Mama ti-e draga in fiecare (ma rog, aproximativ), iar Ziua Mamei e o data pe an. Hristos e rastignit in fiecare secunda, dar Invierea se serbeaza o data pe an...Asa-i si cu Dragobete, o rapsodie de efuziuni, se mai despovareaza lumea de ingheturi, e o zi speciala mai cu mot.
    Nonconformismul e un conformism al rebeliunii. Daca sti ca te imbraci nonconformist deja nu mai e nonconformism. Te conformezi 'altfelului'. As fi un nonconformist daca mi-as sparge venele, dar prefer ketamina si amfetaminele, ma conformez narelor. Ntz ntz ntz...

    RăspundețiȘtergere