duminică, 8 februarie 2009

Sunday chill...

In lipsa de inspiratie m-am decis sa copiez titlul articolului de pe undeva...asa aiurea...In weekendul asta am invatat un lucru foarte important si nu o spun la modul ironic:Lucrurile marunte sunt uneori cele care aduc fericire!Spre exemplu sa auzi piesa ta preferata in timp ce te indrepti spre servici si sa zambesti trecatorilor,sa imparti fluturasi(ma rog,sa intoxici populatia cu fluturasi indesati in posta)dar cam tot aia e...Nu e nevoie de o geanta de firma sau de nu stiu ce bluza a vreunui creator de moda cu nume de gay pentru a fi fericita...e de ajuns sa fac si alte lucruri pe care le priveam cu oarecare reticenta inainte...recunosc dar intr-un final nu e tarziu sa faci niciodata un lucru.Ma incearca o usoara melancolie(dau vina pe primavara)...o fi aerul schimbat,o fi "The notebook"pe care il revad a nu stiu cata oara...oricum e ceva!AAA,,sa nu cumva sa uit:am initiat de astazi campania "ANTI VALENTINE'S DAY!"Stiu,probabil credeti ca sunt egoista,ca nimeni nu trebuie sa fie fericit daca eu nu sunt,dar va inselati!Consider ca am dus la exagerare obiceiul asta de a ne "americaniza"sa spun asa...noi nu mai avem un obicei,nu mai avem nimic sfant.suntem un fel de robotei cu cheita ai americanilor.Daca vine vorba despre Dragobete,sa-mi fie cu iertare,dar nu are nimic mai special...e de-a dreptul aiurea sa astepti...14februarie..sau 24 sau cat o fi pentru a spune "te iubesc",pentru a face un gest frumos,pentru a darui o floare...Pana la urma ajung sa cred ca toti isi urmaresc interesul...e ceva mecanizat,ca si intr-o relatie oficiala in care logodnicul,sotul sau ce o mai fi apare seara acasa si se cuibareste langa tine in pat,asta daca nu cumva a trecut inainte pe la vreo "amica"si decide ca e prea obosit si are nevoie de mai mult spatiu,asa ca ramai sa dormi si singura...Ar mai fi ceva:uneori poate e prea tarziu sa mai spui TE IUBESC!ai vrea sa spui si nu ai cui...asa mi s-a intamplat...asa li s-a intamplat si altora,dar in fond si la urma urmei...la ce carte groasa e viata...asta a fost doar un capitol din ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu