miercuri, 4 februarie 2009

E miercuri iar....

Nu pot sa cred ca mai am cateva ore si iar merg sa dau examen la renumita facultate Spiru Haret....cu platforma BlackBoard si multe alte aspecte "normale" dupa spusele celor de acolo..A iesit soarele,surprinzator pentru frigul din ultimele zile...privesc pe strada oameni care in ciuda "crizei economice" indelung mediatizata gasesc puterea sa zambeasca,bunici care isi plimba nepoteii infofoliti,masini intr-un continuu du-te-vino(vorba vine,doar Goldis e cu sens unic).In rest,nimic neschimbat...sau ba da:in sfarsit am vazut ceea ce ma asteptam sa vad,cea pe care o tine el "pentru ca e cuminte"...e ca si un banc sec cu blonde,dar e purul adevar...Suparata?Nu am de ce sa fiu!Dezamagita?Mai mult ca sigur,doar el avea pretentii de la viata..dar se vede ca s-a complacut sa inchida ochii,cred ca acum nu-si mai vede nici viata,care oricum era o mare minciuna...Toate bune si frumoase pana aseara cand...mergand la Mall la Diverta in incercarea de a-mi gasi o carte care sa-mi serveasca drept suport de studiu,ma arunc direct la o carte putin mai grosuta,iar cand o prind in maini zambesc:EMINESCU-POEZII....toata opera sa,de la inceputuri...Am fost multumita de achizitia mea,mai mult de atat mi-am petrecut seara citind poezii cunoscute sau mai putin,cu amintirea bolnavicioasa a momentelor in care el recita...E unul din momentele pe care sigur nu am cum sa il uit...ar trebui sa ii fiu recunoscatoare pt ca m-a facut sa il iubesc pe Eminescu si in definitiv...E singurul fir de ata care ne mai leaga,daca pot sa spun asa.Mai am de facut o observatie:domnia si prostia ne ocupa majoritatea timpului...Pai cum sa crezi ca iti este dedicata o melodie..sau macar sa aiba legatura cu tine,cand tu nu meriti din partea mea nici macar un buna ziua....praf,praf ce sa mai zic!...Dupa examen sper sa imi vina inspiratia...daca nu si vara...este un anotimp:)):))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu