joi, 12 martie 2009

Trecut de ora 00:00....

Da stiu,ar trebui sa dorm la ora asta,avand in vedere ca dimineata sunt la birou...si mai stiu ca nu ar trebui sa ma gandesc la tine,dar e inevitabil!ai stiut sa iti faci simtita prezenta si in seara asta,chiar daca ai facut-o intr-un mod discret...Nu esti de condamnat,asa cum nici gandul meu nu este de condamnat ca se perinda pe langa universul tau.E absurd,nici nu are sens sa ma mint ca nu mai ocupi locul tau in inima mea.Il vei ocupa mereu,independent de vointa mea.Esti cel mai iubit strain,stiai asta?Nu te cunosc deloc si totusi te iubesc si te simt langa mine.Stiu,nu ti-am spus demult,dar numai gandul spre tine imi da curaj si forta sa trec peste tot ce imi face rau,peste tot ce nu suport...Esti tu si ramai asa cum esti!Eu...inca te iubesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu