luni, 2 martie 2009

Fucked Monday...

Stau si ma gandesc cum naiba ii mai suporta pamantul pe unii oameni care nu au o viata a lor si se preocupa de a mea...Sunt asa cum sunt,cu bune si rele,m-am saturat de rautati din partea a x persoane...Asta e,daca esti bun si nu spui nimic nu e bine,ca esti considerat fraier...daca ripostezi mai mult ca sigur ca tu esti cel care se injoseste...Sunt ciudati oamenii,sunt rai si bine a zis cel care spunea ca locul meu nu e aici in oras...Mai suport putin,nu am ce face,toate trec pana la urma...si apropo...mi-e sila de ziua in care te-am cunoscut si de momentul in care te-am cunoscut crezand ca te poti schimba si meriti o sansa...Nu meritai nimic...Pacat ca nu am stiut de la inceput cum esti tu de fapt;ceea ce mi-ai aratat la inceput a fost o masca care iti venea de minune,tre sa recunosc esti un artist desavarsit,pacat ca spectacolul oferit de tine si de "persoanele apropiate tie"este jalnic...Poate nu o sa vezi randurile astea vreodata,poate le vei vedea..cine stie...oricum in fata mea esti un mare nimic!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu