luni, 9 martie 2009

Ingerul meu....



Nu am sa uit niciodata dupa-amiaza aceea frumoasa de vara cand ne plimbam fara o tinta anume si mi-ai spus ca iti place tare mult piesa aceasta...Atunci am vazut o sclipire in ochii tai,am vazut latura aceea umana pe care nu ai aratat-o multor persoane.Am fost fericita,am fost privilegiata,mi-ai daruit cele mai frumoase clipe,iar acum am cele mai frumoase amintiri.Lumea din jur nu iti da prea multe sanse,pe mine m-ai avut de prima data...Ti-am daruit totul fara sa astept nimic in schimb...De ce minti atat de frumos?De ce m-ai facut sa cred ca te poti schimba?Stiu,nu am dreptul sa te judec,dar am dreptul sa primesc niste raspunsuri..Imi spuneai ca lumea nu se termina la o singura persoana,tu de ce te-ai oprit la ea?de ce ai cautat in mine asemanarile cu ea?Ca la final sa spui"am incercat sa ma mint,dar nu a iesit nimic?!!!"...A durut,doare si acum si va durea in orice clipa in care ma voi gandi la tine.Ai fost cea mai frumoasa intamplare din existenta mea si oricand vei avea nevoie de mine....CHEAMA-MA SI VOI VENI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu