vineri, 6 martie 2009

Daca e vineri...e ...plictiseala!!:))

Ca tot omul,astept ora 18:00 sa o tai spre casa..culmea,astazi,vineri 6martie nici macar nu am vreun plan pe deseara...nici nu trebuie,vorba aia,chefurile cele mai tari se trag cand nu sunt planuite din timp!De fapt,stiu ca va fi foarte distractiv sa stau in fata unui pahar de suc,sa trag din pai:))apoi sa merg acasa...asta e si se mai duce o zi...E evident ca am nervi,la vremea care a fost astazi eu sa stau in biroul asta,inchisa intre 3 pereti(al 4-lea da in strada si e usa):))))de-a dreptul tragic...nu am chef de nimic,nici macar sa imi intind parul,nici macar sa ma gandesc ce trag deseara pe mine...Oricum nu e o zi deosebita,e o zi ca toate celalalte...Unii cred ca i-ar spune astenie de primavara la chestia asta prin care trec acum...eu inca nu i-am gasit denumirea...Apropo...foarte tare INNA-LOVE!!!!!:)am auzit-o astazi obsesiv ascultata la maxim de cativa baieti ce au trecut in viteza cu geamul deschis(de la masina lu mami si tati,sa avem pardon)...Asta e,cum da putin caldura,cum iasa pitziponcii astia ca altfel nu stiu cum sa le zic...trag la soare ca si mustele la...:))Va las sa va puneti imaginatia la contributie....HAVE FUN TONIGHT!(pentru clubberi sau alti mici artisti:P)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu