miercuri, 11 martie 2009

Raceala de primavara....

Nu,nu din suflet...raceala la propriu,deaia cu stranutat,cu servetele,cu dureri de gat...Nu suport sa fiu racita,sa fiu dadacita,sunata de mama sa vada daca mai respir:)))Anyway...mai grav e cu astenia de primavara,amestecata cu raceala,combinatia fatala..Aseara,nu am avut timp de scris,doar am ratacit printre blocuri,cautand,nici eu nu stiu exact ce:P...o scara,un bloc,un apartament,o persoana...oricum Aly stie,o puteti intreba pe ea sa va convingeti!Ce soarta trista am!Nici macar sefa nu a suportat astazi la birou sa asculta cum imi trag nasul si m-a trimis acasa....Mi-am urmat activitatile normale,Cristina m-a rupt cu masajul,dar lasa ca e mai bine asa :P Declar si sustin ca e mondiala cea mai noua melodie a celor de la Hi-Q:Lose you!Merita ascultata!!!:D:D:D un sfat prietenesc:ocoliti gripa pe cat se poate,oricum daca e sa va prinda,nu va iarta!!!:)):))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu