miercuri, 1 octombrie 2008

VA IUBESC MULT MULT!!!!





In aceasta dimineata a intrat Lauris pe mess...cine e Lauris?cea mai scumpica sefa de grupa,prietena si colega pe care am avut-o in anul in care am frecventat cursurile Universitatii de Vest din Timisoara-sectia Jurna.Lauris draga de ea era foarte contrariata si nu stia daca m-am mutat sau nu...nu stiu daca o sa citeasca randurile astea,oricum in momentul in care mi-a spus ca ieri la deschidere ma cauta,ochii mi s-au umplut de lacrimi...Exista si oameni demni de admiratie si cu siguranta Laura este una dintre ei!Multumesc pentru tot,pentru cuvintele care mi le-ai spus si ca ai fost acolo cand aveam nevoie de cineva care sa ma asculte!Va iubesc mult dragi colegi si promit sa ne vedem in curand!!!PUPICI PT TOTI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu