duminică, 20 iunie 2010

Si daca....

Si daca nu ai fi zis acel lucru, cu siguranta astazi ca si in alte zile asteptam cu nerabdare tel tau..dar stiu ca nu e asa..stiu ca am gresit,dar poate tu ai gresit mai mult...Ma doare absenta ta, ma doare ca la urma urmei a fost o prostie si nu trebuia sa se termine asa..Nu vreau nici o amintire de la tine,promit sa iti inapoiez si ultimul gand ce m-ar putea duce la tine...Nu mai am nevoie de telefon, nu am nevoie de flori uscate si pastrate in locuri doar de mine stiute, nu mai am nevoie de nimic!Intr-un final asa e mai bine pentru amandoi...TU ai deja viata ta si nu era locul meu in ea, eu o sa pot sa imi caut locul...doar ca doare al naibii de tare ca locul meu nu e langa tine...Trec si peste asta,stiu sigurr, am trecut prin altele mai grele, dar ma intreb de ce a trebuit sa fi doar un simplu trecator prin viata mea?!?!?!De ce ai stiut sa minti asa frumos????de ce????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu