luni, 3 august 2009

Inca printre voi...

Nu,nu m-am mutat in nici un colt al planetei,doar nu am avut dispozitia necesara sa postez ceva nou pe blog.Lucrez,am revenit la vechiul loc de munca mai exact,dar cu un nou spatiu la care pot fi gasita,pe bulevard:D...zona centrala,lume multa care se perinde prin fata mea si a geamului zgariat(am aflat ca nu e murdar de fapt) si binecunoscuta prostie care infloreste asemenea florilor de mai:))Ar fi atatea de spus incat nici nu stiu de unde as putea sa incep.Un om intelept ar spune ca de acolo de unde am lasat-o,nu?poate ca nu mai vreau,mi-am impus sa nu mai vreau,e un MUST intr-un TO DO LIST pe care il fac uitat.E greu sa faci fata zi de zi asfaltului infierbantat,unde mai pui ca toti sunt daca nu in cel mai fericit caz la mare,cu siguranta la vreun strand la o bericica rece sau apa plata cu o felie de lamaie(pentru pitzi pitzi).Ma multumesc la sfarsit de saptamana,mai precis duminica sa ies cateva ore la Ampoi.Da,da,eu,Iulia,in deplinatatea facultatilor mele mintale am scris Ampoi.M-am saturat de balci,m-am saturat de figuri,m-am saturat de prieteni falsi si de povesti"povestitoare".Prefer un loc linistit,cu mai mult verde,poate un pic rudimentar pentru gustul multora dintre cunostiintele mele,avand in vedere ca pe zona verde trec din cand in cand oi sau Fulga*N capete:))Asta sa fie cea mai mare problema,in rest sa nu mai fie nimic...E 00:00,intr-adevar ma iubeste mama,daca nu e cumva asta cu orele fixe o copilarie..Trecand peste aceste aspecte minore,anunt in mod oficial ca ma apuc sa rasfoiesc paginile interminabile ale domnului Google,fara tinta anume,la ultima cautare am ramas destul de dezamagita,fie vorba intre noi.Din plictiseala scriu"cum sa-l uiti pe fostul?" si dau peste palavrageli,care l-ar plictisi pe ultimul taran roman sau om fara prea multa carte,gen "e ok sa plangi,te descarci"..dar cine a zis ca e singura modalitate de a te descarca?IGNORE TOTAL,dispret,lacrimi pentru ce?Pana la urma el este cel care a pierdut,asta in cazul in care nu te simti singura persoana deceptionata din lume,singura careia i s-ar putea intampla o astfel de tragedie...ma lasi?...continuam cu"fa curatenie,scapa de amintiri"...in cazul in care amintirea nu e vreun lant de 30 de grame,cat al lui azorel si camera ta urla de dezordine careia nu-i mai face fata.Punctam "vorbeste cu prietenii"..asta ca sa stie si ei cat de tampe suntem noi cand suferim sau pentru ce?sa auzim aceleasi propozitii sau fraze arhicunoscute,care ne-au incantat auzul de nenumarate ori,gen:"ti-am spus eu ca e nesimtit?"de ce nu m-ai ascultat?eu iti vreau binele!"Apogeul il atinge scurtul indemn adresat noua"fa-ti poftele!"..Mai frate,nu spune nimeni nu,dar sa speram ca poftele tale nu sunt 20 de milka,15 portii de cartofi pai sau vreun kebab infulecat la 3 noaptea "bineinteles"..In fine,ce ti-e si cu "sfatuitorii astia"..E caldura mare mon cher,iar eu simt chemarea pernei pufoase...Sper sa ne auzim mai des de acum inainte...:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu